bingoberra dör!

morgonen började kl 6 för min del, och inleddes (mysigt nog) med sådana magsmärtor att jag nästan hörde gud svära. jag har inte haft så ont sen samlonella-smällen. jag var sekunder från att ringa ambulans, det ska ni veta!
jag lyckades på något konstigt sätt komma upp och få i mig en alvedon.. sen masade jag mig till tv:n och kollade på vakna med the voice. sjukt bra! jag älskar han, dendära komikern.
sen gick äntligen magvärken över! då drog jag mig till datan och knappade in fanpop! då hade jag fått fem nya meddelande från mina vänner i de förenta staterna! trevliga människor, alla lika beroende av gossip girl som jag själv.
sen smyger pappa in med ett brunt kuvert, med texten cdon.com! undra var det var i det paketet..
THE WOMBATS OFC!
då blev jag glad. sen har jag badat och kollat på gossip girl (förvånad?), haha. men nog om mig!

alla känner väl till ed westwick/chuck bass? the hottest bloke on the block! en liten fågel sa till mig att det kommer bli något mellan honom och vanessa i nästa avsnitt.. fåglar kanske inte går att lita på, men jag har även bildbevis..

chuck & vanessa. -v-
better a broken nose than a broken heart.

och ni vet chuck's scarf? den röda, blåa och prickiga? okej, du ser ganska lost ut, men annars finns det en sida som heter google.se också! den är jättebra. 5 av 5 toasters. men iallafall, idag fick jag för mig att jag ville ha en sådan scarf, eller åtminstonde en liknande.. så jag dök in i cyberspace djungeln, och kom ut med svar, ingen scarf. det fanns tydligen på en butik som heter  j.press och den kostade 175$, det vill säga ca 1050 kr. och den var såklart slut. menmen, jag kan väl värma mig med min englandhalsduk sålänge, det är ju trots allt där ed kommer ifrån.
vilket gör honom mer eftertraktad.. farlig, snygg, tufft band.. okej, jag borde lägga band på mig själv innan dethär blir en blogg om ed westwick!

tack för att du orkar läsa!
pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0