du vet ju att det inte är påriktigt ju..

godkväll!
nu sitter jag här, efter den.. hmm.. femte disneyfilmen idag, och klurar på vilken som ska bli mitt nästa offer.
jag kollade för första gången på djungelboken på flera hundra år känns det som, och jag blev postitivt överraskad. tänk att ett gäng förvirrade djur i en djungel kan göra en så glad här i höstsjukan. speciellt bagheera! tillåt mig dra mitt favoritstycke ur filmen;

baloo; jag ska lära han allt jag kan!
bagheera; ja det lär ju gå fort.

haha, you gotta love disney. alik säger att disney är ond och att han skrev ordet sex med löv i filmen pocahontas, men det tror inte jag på.

tror du att disney är en ond person? vilken är din favorit disney film?

låt mig avsluta dagen med bilder på mina största kärlekar för dagen;

älskade panter. aka chuck bass <3älskade jycke. <3


1. älskade bagheera

2. älskade ed

3. älskade pontus! K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0