hasse balboa, take me away!

det är en textrad jag aldrig kommer glömma. Hejsan! long time no see. jag har inte haft något speciellt att skriva om.. utom i fredags, men det orkade jag faktiskt inte! blondin bella orkade verkligen med en hel del. duktig tjej detdära.
menmen, ni kanske lägger märke till den nya designen? tack mickan! den är helt underbar, eller hur? och min lilla, pretendo/nintendo musikspelare! erkänn, ni älskar den! jag plattade sötnosens hår i en och en halv timme, och resultat kan ni se på hennes blogg sen tror jag! hon blev skitfin i varje fall.

nu till lite andra grejer, ni vet fanpop, mitt andrahem?
gah, jag älskar det där! helt underbart, folk från usa, frankrike, danmark, grekland, you name it! och massa gossip girl fans! åh, behöver jag säga att jag trivs så mycket bättre där än på alla svenska tråksidor? bli medlem om du också vill ha kul! nu vill jag bara passa på att lägga in ett bildmontage från idag, eftersom att jag ska bli duktig ponny och seriöst vara comitted till min blogg hädanefter! i won't go blondinbella on you!

hihi bus

Kommentarer
Postat av: Mikaela

LYLAS<3<3

2008-10-27 @ 23:22:29
URL: http://mikaelaemily.blogg.se/
Postat av: Andreas!

hulabalula vafan! :D<3

2008-10-27 @ 23:31:27
Postat av: becca

as fint med plat hår ju :) <33

2008-10-27 @ 23:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0