hejsan hoppsan, lillebror!

jomen tjenare. idag så åkte jag hem till mormor och morfar, och fick mat, en dkny parfym, mössa och halsduk. trevliga människor. just nu kollar jag på djungelboken 2, och den sög typ.
kolla inte på den, dåliga röster, dåliga repliker, dålig handling.. det enda jag gillar är hur det är tecknat. liksom miljöerna och så, fast den första ser mer genuin och äkta ut. fast hahahaha, nu hände värsta roliga saken. sherikan får typ en sten över sig och fastnar i den, som är som en staty, och då kommer en cp-gam och säger; jadu, jag har alltid vetat att du har haft problem med tandsten. HAHAHAH.

nu till nånting annat. är det bara jag som har  hört om jay-z's sammarbete med lykke li? jag kan inte vänta tills jag får höra resultatet.

och ni svennar där hemma som är gossipgirl fanatiker som är emot nedladdning, nu sitter ni säkert där hemma och tänker; hmm.. vem var det som serena mördade? mördade hon georgie på grund av utpressningen? eller kanske sin pappa, som vi aldrig har sett? eller var det dendära jobbiga carter som gick med henne på balen och lurade nate på cirka 10 000 dollar? jadu, om en vecka får du reda på det.

och till min lilla shoppingrunda a la internet; heddagoogoo! kanske inget för folk i våran ålder, men söta saker kan man inte få nog av, tycker jag. kanske småsyskon därhemma, som du vill gulla till lite. speciellt tröjorna, sjukt söta!


låt mig avsluta dagen med ett citat av en viss william. shakespeare of course!

" Lyckan är likt en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva."

 

care to dance with the poor devil?
hörs.
i still love him.

Kommentarer
Postat av: matilda

jay och lykke li kom väl ut me det för ganska läge sen?

2008-10-20 @ 16:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0