rubrik(s kub)

men hallådär.  idag vare skola som gällde, och jag var faktiskt redo, trots mina fyra timmar med sömn i bagaget. lite groggy kanske, men hey! jag är skittrött nu, och klockan är bara halv tio! så jag äter kexischokladis och dricker colaa.
jag har ju lite plugg att göra också. jag tvingade mig igenom en hemsk tsunami video för att ha ett hemskt citat till min engelska uppsats, och var allmänt asdepp efter,
fast matilda har ju the power att göra mig glad, hon skickade en länk till rfsu då man kunde frisera könshår.
låter sjukt, men ganska roligt när man är patetiskt lättroad och nedstämd.
jag gjorde min grej till en snopp, haha! så nu är den i galleriet för dom som vill kolla. vilket jag hoppas att du inte vill.
menmen, det var det. och idag så ska jag försöka lägga in en video i bloggen dårå, men jag är ju ny på dethär avancerade blogglivet som så många lever.

uppdate; mikaela är kung på bloggar, och hennes är jättefin, läs den här! tack för hjälpen med massa saker, mickan!
clara helin är en tjusig brud som alltid finns till hands, speciellt om det gäller killar, *blinkblink* hon hjälpte mig en hel del idag.
xtrafik - ni suger helt enkelt!
ed westwick, the love of my life!

               

love.
hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0