heyheyhey!

okej, jag kan inte vänta tills imorgon.
idag så väckte pappa mig, och jag mådde skit, så jag fick somna om, och sov till kvart i ett.
låter skönt, men jag får panik när jag vaknar efter elva.. sen kollade jag på film, gick ut på gården och fotade lite,
och gick in och kollade på film. och sen, helt random - så kom det in en oxfink fågel i mitt rum!
jag fick en smärre attack av panik och jag sprang omkring och skrek pippi för att få ut den ifrån huset.
efter ett tag så trodde jag att jag hade fått ut den, men jag hörde den någonstans, så jag och pontus sprang omrking på fågeljakt. utan lycka.
sen, flera timmar efter, gissa vem som kommer in i vardagsrummet under ugly betty?
PIPPI! haha, men sen fick jag och pappa ut fågeln påriktigt. slutet gott allting gott.
 
  emily vancamp som rebecca i brothers and sisters.
är det bara jag som tycker att rebecca i brothers and sisters är skitfin? ge mig ansiktet.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahah "PIPPI" xD <3

2008-10-15 @ 14:22:12
URL: http://mikaelaemily.blogg.se/
Postat av: linn

aaaaaaw! oxfinkar! du skulle ha sparat den!

2008-10-16 @ 14:19:23
URL: http://llinnotterclou.blogg.se/
Postat av: tove eriksson

hahah, x) en fågel i huset ? :o hur ofta händer de ;D <3

2008-10-17 @ 23:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0